awesome fact

  • fact: Avantajul omului inteligent este ca poate face pe prostul ori de cate ori are chef.
  • fact: Ce bine e când nu te grăbești.Ce bine e să nu fi stresat.Ce bine e să te regăsești.Ce bine e să fii fericit!
  • fact: Fictiune: “De ce da un caine din coada? Pentru ca este mai destept decat coada. Daca ar fi coada mai desteapta, ar da ea din caine”. (Wag the Dog)
  • fact: I am on the waiting list-shortlisted.
  • fact: I got ,,pufuleti cu ciocolata''today from one of my colleagues :)
  • fact: Nu uitați efectul de bumerang! Oferiți doar ceea ce ați dori să primiți!
  • fact: The world ain't fair, but you can be!
  • fact: Today I had my 1st paycheck at the new job-yummy
  • fact:Dragostea inseamna superioritatea imaginatiei fata de inteligenta.
  • fact:Every great dream begins with a dreamer. Always remember, you have within you the strength, the patience, and the passion to reach for the stars to change the world.
  • fact:Fashion is all about fun!
  • FACT:pretuirea simplitatii, a integritatii, a adevarului, a onestitatii, a unicitatii
  • fact:Your heart is a place to draw true happiness. <3 | Trust your intuition. The universe is guiding your life

Tuesday, February 8, 2011

Ep.2 - Inceputul

Tin minte ziua perfect. Soarele stralucea puternic. Lau a venit si m-a strigat la poarta sa ies afara la un fotbal. Mi-am luat tenesii si am fugit. Deja facuse echipa din 4 membri-3 jucatori si 1 portar in ambele porti. Atat a putut aduna. Mi-a placut ca a avut initiativa. Ii placea la noi.Cred ca aia a fost cea mai intensa partida ever. Am tinut strans sa nu iau niciun gol, in schimb, am luat o minge direct in fata, si intr-o incercare de a devia mingea din poarta mea, am dat glezna in glezna cu el. S-a auzit un sunet tare ciudat cand ne-am lovit si am inceput amandoi sa sarim intr-un picior de durere si sa ne suduim,asa, ca la fotbal.
Totul fusese simplu pana atunci,insa lumea mea avea sa se complice; desi ,imi doream mai multa ordine, am primit mai mult haos emotional decat liniste.
Drama mea adolescentina abia incepea.
Dupa vreo 4 saptamani de jucat fotbal impreuna, plimbat cu biciletele pe intuneric, mancat pizza in statiile de benzinarie, sau jucat mata prinsa, am ajuns sa il citesc foarte bine. Il cunosteam cand era trist, il cunosteam cand era ingrijorat si il simteam cand era singur.
Dar cand era bucuros, avea un zambet ce lumina toata strada in plina noapte.
Intr-o seara ne-am adunat mai multi la coltul strazii si mancam de zori seminte pestrite. Pe la ora 10 gasca s-a spart si am ramas doar noi doi. In urma lor, se auzeam chicoteli si rasete provocate, cel mai probabil de faptul ca ne-au lasat singuri.Insa ei nu stiau...

Sting- Desert rose

Dintr-o vorba in alta am ajuns la momentul destainuirilor unde am participat fiecare cu durerea lui. Drama sa era mai cummplita decat credeam. Atunci mi-a povestit in amanunt copilaria lui distrusa. Zilnic isi vedea neputincios mama, batuta crunt de tatal vitreg si nu avea ce face, decat sa il induplece printre lacrimi sa o lase. Tatal lui, ii parasise pentru o Malibu Barbie, insa pastrau legatura. Asta se intampla pana acum cativa ani, cand mama lui l-a parasit pe nenorocit.
Era un moment perfect pentru sinceritate si m-am bucurat ca a avut incredere in mine cu un asemenea secret. Am stat si am povestit pana tarziu in noapte. Nici nu am simtit cum a trecut timpul...Mi-a zis ca alaturi de noi era fericit; se simtea copil si grijile ii dispareau de pe display .=)

I-am povestit cum si eu am o familie destramata, parintii mei divortati, ramanand impreuna doar pentru mine,i-am zis ca nici eu nu am simtit iubirea parinteasca, ei fiind prea absorbiti de cearta in fiecare seara cand ajungeau acasa.
Atunci m-a luat de mana si mi-a zis ca mai rar exista fete ca mine, si m-a pupat usor pe obraz. Eu, l-am luat in brate.
O secunda a parut a fi o viata. Simteam ca il cunosc si ma cunoaste de la inceputul lumii. Eram aproape si ne vedeam. Ne vedeam unul pe altul in adevaratul sens al cuvantului.









When you want something, all the universe conspires in helping you to achieve it...

No comments: