awesome fact

  • fact: Avantajul omului inteligent este ca poate face pe prostul ori de cate ori are chef.
  • fact: Ce bine e când nu te grăbești.Ce bine e să nu fi stresat.Ce bine e să te regăsești.Ce bine e să fii fericit!
  • fact: Fictiune: “De ce da un caine din coada? Pentru ca este mai destept decat coada. Daca ar fi coada mai desteapta, ar da ea din caine”. (Wag the Dog)
  • fact: I am on the waiting list-shortlisted.
  • fact: I got ,,pufuleti cu ciocolata''today from one of my colleagues :)
  • fact: Nu uitați efectul de bumerang! Oferiți doar ceea ce ați dori să primiți!
  • fact: The world ain't fair, but you can be!
  • fact: Today I had my 1st paycheck at the new job-yummy
  • fact:Dragostea inseamna superioritatea imaginatiei fata de inteligenta.
  • fact:Every great dream begins with a dreamer. Always remember, you have within you the strength, the patience, and the passion to reach for the stars to change the world.
  • fact:Fashion is all about fun!
  • FACT:pretuirea simplitatii, a integritatii, a adevarului, a onestitatii, a unicitatii
  • fact:Your heart is a place to draw true happiness. <3 | Trust your intuition. The universe is guiding your life

Wednesday, February 2, 2011

Nostalgie, tortura, tristete...

Am rasfoit printre pagini de blog'uri si am citit suferintele Amantei. Simteam fiecare cuvant, respiram fiecare semn de punctuatie si citeam printre randuri gesturile si gesticulatiile cu care ea isi povestea durerea.
Acum, e aproape de inima mea, care azi, mai mult s-a intristat si pare a fi si mai singura, decat a fost ieri.
Ei nu ii e scris sa fie singura, nu ii e usor ...e urgent sa gaseasca un alint.Ceva. Sa nu o mai doara. Inima mea. Iarta-ma , ca nu pot sa te ajut. Scria A. cum atractia principala se bazeaza clar pe aparitia fizicului. PFF Adevar graiesti! Adevar adevar :)
Stau aici de cateva luni-si, sincer, ochii mei putin au cerut. Poate au crescut si la mine cerintele. Ea zice ca e amanta. Daca ar stii de cate ori m-am simtit si eu asa ca ea. Am reusit sa ma bucur de joc, dar am sfarsit nefericita in dragoste. In patul lor, m-au primit, insa, nu am vazut cat de plina de rahat le era inima.
Nu au avut timp sa stranga , sa faca curat.De acolo izvorau cuvintele lor, mai tarziu scarboase, si sentimentele oferite care s-au dovedit a fi efemere si putrede.
Inchei. Ma simt slaba. Am sa ma imbarbatez cu niste ciocolata dulce, dulce.


I come to your door to see you again,
But where you once stood was an old man instead
I asked where you'd be, he said "she's moved, on you see
All I have is a number you'd better ask her not me"
So I picked up the phone and dialed your number
Not sure to put it down or speak
Then I voice I once knew answered in a sweet voice
She said hello then paused before I began to speak

Babe I'm here again, I tell you I'm here again
Where have you been?
Babe, I'm back again, I tell you I'm back again
Where have you been?

You held your voice well, there were tears I could tell
But where were you now? Was you gonna tell me in time?
Just give me a town and I'll be straight down
Got so much to tell you about where I have been
As I walk down your road, can't wait to be near you
Can't keep the feeling in inside
As I stand at your door you answered in a sweet voice
You said hello then pause before I begin to speak



When you want something, all the universe conspires in helping you to achieve it...

No comments: