awesome fact

  • fact: Avantajul omului inteligent este ca poate face pe prostul ori de cate ori are chef.
  • fact: Ce bine e când nu te grăbești.Ce bine e să nu fi stresat.Ce bine e să te regăsești.Ce bine e să fii fericit!
  • fact: Fictiune: “De ce da un caine din coada? Pentru ca este mai destept decat coada. Daca ar fi coada mai desteapta, ar da ea din caine”. (Wag the Dog)
  • fact: I am on the waiting list-shortlisted.
  • fact: I got ,,pufuleti cu ciocolata''today from one of my colleagues :)
  • fact: Nu uitați efectul de bumerang! Oferiți doar ceea ce ați dori să primiți!
  • fact: The world ain't fair, but you can be!
  • fact: Today I had my 1st paycheck at the new job-yummy
  • fact:Dragostea inseamna superioritatea imaginatiei fata de inteligenta.
  • fact:Every great dream begins with a dreamer. Always remember, you have within you the strength, the patience, and the passion to reach for the stars to change the world.
  • fact:Fashion is all about fun!
  • FACT:pretuirea simplitatii, a integritatii, a adevarului, a onestitatii, a unicitatii
  • fact:Your heart is a place to draw true happiness. <3 | Trust your intuition. The universe is guiding your life

Thursday, February 3, 2011

AZI



Ziua de Azi, e frumoasa. E plina de speranta, e pacificatoare. Azi ma simt bine, azi ma simt eu. Parca , nu mai sunt strainul ala care devenea un robot al muncii monotone si silnice. Azi sunt pretioasa. Mi-am luat fustita pe mine si ma simt hugable.


As imparti fericire si zambete tuturor, si le impart. E un paradis ziu de azi. Sa tin minte! Apreciez din plin astfel de momente. Imi plac. Imi face placere sa le traiesc. Imi face placere sa traiesc. Muzica. Dans. Alerta. Ma zbengui cand sunt singura si ma invart ca un copil nebunatic. Dansez cu muzica de la radio. Imi privesc ursuletul adoptiv cum sta zi de zi alaturi de mine aici,si ma bucur ca nu sunt chiar singura. singuratatea ma omoara. Take me away!
Impresionez. ma impresionez. si ma bucur, sunt bucuroasa. Azi.
Poate si maine va fi la fel.
la la la ...


When you want something, all the universe conspires in helping you to achieve it...

No comments: