awesome fact

  • fact: Avantajul omului inteligent este ca poate face pe prostul ori de cate ori are chef.
  • fact: Ce bine e când nu te grăbești.Ce bine e să nu fi stresat.Ce bine e să te regăsești.Ce bine e să fii fericit!
  • fact: Fictiune: “De ce da un caine din coada? Pentru ca este mai destept decat coada. Daca ar fi coada mai desteapta, ar da ea din caine”. (Wag the Dog)
  • fact: I am on the waiting list-shortlisted.
  • fact: I got ,,pufuleti cu ciocolata''today from one of my colleagues :)
  • fact: Nu uitați efectul de bumerang! Oferiți doar ceea ce ați dori să primiți!
  • fact: The world ain't fair, but you can be!
  • fact: Today I had my 1st paycheck at the new job-yummy
  • fact:Dragostea inseamna superioritatea imaginatiei fata de inteligenta.
  • fact:Every great dream begins with a dreamer. Always remember, you have within you the strength, the patience, and the passion to reach for the stars to change the world.
  • fact:Fashion is all about fun!
  • FACT:pretuirea simplitatii, a integritatii, a adevarului, a onestitatii, a unicitatii
  • fact:Your heart is a place to draw true happiness. <3 | Trust your intuition. The universe is guiding your life

Sunday, February 6, 2011

O experienta in plus ...


In a saptea zi a saptamanii, ora 7 seara, am avut blind date cu 7 tipi(numar simbolic si norocos;).Conceptul de Speed dating a ajuns si la noi:P
Dupa ce am observat experienta in Hitch, Dr. House, Sex in da City s.a, am zis sa incerc si eu sa vad cum este.
O experienta draguta, intr-adevar. De povestit ce si cum am facut noi in tineretile noastre. :)))
Singlebell a organizat aceasta intalnire, la Hobby Cafe.
Un ambient intim si placut,cald si primitor, fete dragute si curioase...baieti mai timizi,mai vorbareti, dar cu totii de gasca. Bilete cu diverse citate despre dragoste, fidelitate, din carti, sau din 'guri de aur' erau asezate pe masuta, doar asa...
Imi faceam oarecum griji ca nu vor exista prea multe subiecte de conversatii inainte sa ajung, insa dupa prima ''intalnire'', totul a mers ca pe roate. Pana sa ajung in Hobby Cafe, nu era niciun dubiu, aveam oarece emotii.
Insa, cum am gasit locatia mai greu si imi propusesem sa nu intarzii am avut niste nervi, care mi-au calmat toate emotiile...si o data ajunsa acolo, cu ginul tonic' pe masa, m-am relaxat si am avut 7 intalniri foarte faine.
Eu una, m-am dus din curiozitate, dar celelalte fete,(de varste diferite)care s-au prezentat erau chiar dragute si sociabile(poate si ele tot din curiozitate au venit 8)).
Din momentul in care am intrat in da game, we got aquiented si totul a mers de la sine. Dupa fiecare intalnire, Cupidon 1 trecea printre noi cu un clopotel mic-mic si ii muta pe baieti la urmatoarea masa.Unul din baieti, lucra in publicitate, vreo doi au fost lei(ca mine, de altfel),unul era mai misterios, altul- dansator de salsa; am avut timp in cele 7 minute petrecute cu fiecare sa descopar gusturi similare in materie de filme, muzica si chiar hobby-uri. DIVERSITATE- asta este cuvantul pentru o seara ca asta. Am vorbit despre ce scoala a terminat fiecare(si... erau multi care terminasera Poli),despre job si din cand in cand eram intrebata la ce ma astept dupa intalnire.Unul sau doi din baieti, a recunoascut ca se astepta sa plece cu fata de acolo - a zis ca i-ar surade extreme speed dating :)
Adevarul este ca m-am simtit bine. Oricum, duminica seara nu as fi iesit in oras, cel mai probabil as fi vizionat un film si as fi stat sub paturica, asa macar am cunoascut mai mult de 7 persoane.
POate cei de la Singlebell, isi vor face mai multa reclama, facand reclame :)))
Dupa ce intalnirile au luat sfarsit, baietii si-au luat bauturile si s-au dus la bar. Cateva fete si-au luat paltoanele si au fugit.
'Cele mai de gasca ' au ramas...a zis unul din baieti la final :)
Ne-am adunat in jurul mesei si am facut un schimb de pareri. Am conversat si am zis ca vom tine legatura, cu siguranta.

O experienta in plus, o experienta frumoasa.

De incercat , macar o data :)





O prietena mi-a zis azi, ca dragoste la prima vedere,rar exista, insa e posibil sa trebuiasca putin timp si asa jungi sa il/o cunosti mai bine:)
All you need is one chance to get aquiented.



When you want something, all the universe conspires in helping you to achieve it...

1 comment:

Regg said...

:)) "erau multi care terminasera Poli" e clar :) nu ma mai inscriu la asa ceva, as fi unul in plus :)))